Największy bank w Polsce, PKO BP wydał nowy komunikat dla swoich klientów. Warto się z nim zapoznać, aby nie wprowadzić się w zakłopotanie. Co jak co, ale kiedy chodzi o pieniądze, zawsze warto być szczególnie ostrożnym.
PKO BP przekazał klientom komunikat
W tym przypadku ostrożność to wcześniejsze zaplanowanie zakupów, czy wypłaty pieniędzy. W związku z tym, że bank PKO BP poinformował klientów o planowanej przerwie technicznej.
Wszystko ma związek z usprawnieniem działania bankowości mobilnej. Dlatego bank zapowiedział, że w niedzielę, 5 lipca od godziny 3:00 do godziny 6:00 nie będzie funkcjonować aplikacja mobilna. Klienci banku nie skorzystają także z płatności zbliżeniowych IKO.
Dobra informacja jest taka, że działać będą wszystkie karty (czy to debetowe, czy kredytowe), a także bankowość elektroniczna.
Choć PKO BP przerwę techniczną zaplanował z pewnością na mało popularne wśród klientów godziny, to w razie konieczności zrobienia zakupów, czy płatności internetowych warto mieć na uwadze, że nie skorzystamy przez trzy godziny z aplikacji mobilnej, czy płatności zbliżeniowych IKO.
Bank stosowny komunikat zamieścił na swojej stronie internetowej i jednocześnie przeprasza wszystkich klientów za utrudnienia, które powstaną w związku z zapowiadanymi pracami modernizacyjnymi.