PKO BP wydał ważny komunikat. Klienci muszą przygotować się na przerwę techniczną

0
1201
Bank PKO BP komunikat

Największy bank w Polsce, PKO BP wydał nowy komunikat dla swoich klientów. Warto się z nim zapoznać, aby nie wprowadzić się w zakłopotanie. Co jak co, ale kiedy chodzi o pieniądze, zawsze warto być szczególnie ostrożnym.

PKO BP przekazał klientom komunikat

W tym przypadku ostrożność to wcześniejsze zaplanowanie zakupów, czy wypłaty pieniędzy. W związku z tym, że bank PKO BP poinformował klientów o planowanej przerwie technicznej. 

Wszystko ma związek z usprawnieniem działania bankowości mobilnej. Dlatego bank zapowiedział, że w niedzielę, 5 lipca od godziny 3:00 do godziny 6:00 nie będzie funkcjonować aplikacja mobilna. Klienci banku nie skorzystają także z płatności zbliżeniowych IKO.

Dobra informacja jest taka, że działać będą wszystkie karty (czy to debetowe, czy kredytowe), a także bankowość elektroniczna. 

Choć PKO BP przerwę techniczną zaplanował z pewnością na mało popularne wśród klientów godziny, to w razie konieczności zrobienia zakupów, czy płatności internetowych warto mieć na uwadze, że nie skorzystamy przez trzy godziny z aplikacji mobilnej, czy płatności zbliżeniowych IKO.

Bank stosowny komunikat zamieścił na swojej stronie internetowej i jednocześnie przeprasza wszystkich klientów za utrudnienia, które powstaną w związku z zapowiadanymi pracami modernizacyjnymi.

komunikat PKO BP

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here