Biedronka znów będzie musiała odeprzeć szturm na swoje dyskonty? Wszystko na to wskazuje. Najnowsze promocje (od 18 maja 2020) robią bowiem piorunujące wrażenie. Znów! Uwielbiany przez Polaków produkt dostaniemy od Jeronimo Martins za nieco ponad jedną trzecią wartości.
Promocje, jakie Biedronka przygotowała na okres od 18 maja 2020, bez wątpienia znajdą uznanie w oczach setek tysięcy klientów. Wśród przecenionych do granic możliwości produktów znalazł się bowiem jeden, który wybitnie przypadł w ostatnich latach do gustu wielu Polakom.
Zacznijmy jednak od początku. Promocje objęły bowiem kilka popularnych produktów. Już od 18 maja 2020 r. w sklepach sieci Biedronka znacznie taniej kupimy na przykład owoce. Za nimi, przez długą zimę (zdecydowanie za długą!) zdążyliśmy się stęsknić. Na przykład arbuz objęła promocja aż o 40 procent! Zamiast standardowych 4,99 zł za kilogram, zapłacimy 2,99 zł. Podobny „los” spotkał naszą polską gruszkę – tylko 3,99 zł za kilogram (42 proc. mniej). A wśród mięs?
Co za promocje. Biedronka znokautowała konkurencję (18 maja 2020)
Dla mięsożerców Biedronka ma nie mniej atrakcyjne kąski. Łopatkę wieprzową bez kości dostaniemy za niemal połowę ceny. Jeronimo Martins postanowiło przecenić ją z 15,99 zł za kilogram, na 8,99 zł. To różnica 43 procent. Mało? Przejdźmy do najmocniej przecenionego produktu w zbliżającym się tygodniu!
Różne są promocje, ale gdy obniżka znacznie przekracza 50 procent, klienci dosłownie wariują. Tym razem taka przecena dotknęła szynkę konserwową, którą – poprawcie nas, jeśli się mylimy – lubi każdy. Ma bowiem neutralny, przyjemny dla każdego smak i jest tania. Na śniadanie pałaszowaliśmy ją zapewne wszyscy. Ale czy aż tak tania była kiedykolwiek?
Biedronka postanowiła sprzedawać ją w najbliższym tygodniu aż o 66 proc. taniej! Rzecz jasna przecena dotyczyć będzie drugiej sztuki – za pierwszą zapłacimy standardowo – 3,99 zł. Więcej na biedronka.pl
Jeronimo Martins i długo, długo nic
Takie promocje, jak te powyżej sprawiły na przestrzeni lat, że portugalska spółka Jeronimo Martins totalnie zdystansowała w Polsce konkurencję. Takie dyskonty jak Lidl czy Kaufland nie mają szans we wszelkich rankingach popularności czy sprzedaży.
Decyzja, po której ponad dwie dekady temu Portugalczycy odkupili od Polaków sieć Biedronka, okazała się być najlepszą w historii spółki. Dziś to właśnie sieć spod znaku sympatycznego owada generuje znaczną większość zysków Jeronimo Martins globalnie.