W ostatnim czasie setki, jeśli nawet nie tysiące klientów Santander Bank Polska otrzymuje informacje odnośnie voucherów urlopowych. Ma to być dodatkowy zastrzyk gotówki, który pomoże zrealizować wakacyjne plany w Polsce. Bank wydał właśnie oficjalny komunikat w tej sprawie. Warto się z nim zapoznać, w końcu chodzi o pieniądze.
Santander Bank Polska przekazał ważny komunikat
Chyba nie ma w Polsce osoby, która z pogardą spojrzałaby w stronę dodatkowych świadczeń pieniężnych. Coraz więcej osób zamierza skorzystać z bonów turystycznych, a teraz na horyzoncie pojawiły się vouchery urlopowe. O takiej, dość zaskakującej propozycji dla klientów Santander Bank Polska poinformował sam bank. Problem jednak w tym, ze vouchery… nie istnieją.
Jeden z najbardziej popularnych banków w Polsce poinformował o wszystkim za pośrednictwem oficjalnego komunikatu na stronie internetowej. Okazuje się, że vouchery urlopowe proponowane są przez osoby, podszywające się pod Ministerstwo Rozwoju i nie mają nic wspólnego z przedstawicielami Santander Bank Polska.
„Przestępcy dzwonią do naszych klientów i podszywają się pod przedstawicieli Ministerstwa Rozwoju” – alarmuje bank na oficjalnej stronie internetowej. Uśpiona czujność może spowodować, że stracimy pieniądze, nierzadko małe.
Jak wygląda mechanizm działania oszustów? Otóż przestępca najczęściej dzwoni do klienta Santandera i proponuje specjalny voucher urlopowy. Wystarczy zapłacić z góry za 4 dni pobytu w wybranym kurorcie, a rzekomo Santander Bank Polska dorzuci kolejne trzy dni w gratisie. Okazuje się, że to bujda na resorach, o czym ostrzega bank. Uważajcie, by nie dać się nabrać sprytnym cyberprzestępcom.
Vouchery urlopowe od Santander?
Po pierwsze możecie stracić pieniądze – przelew za 4 dni rzekomego pobytu w kurorcie może przepaść bezpowrotnie. Po drugie, oszuści w trakcie rozmowy mogą poprosić o podanie loginu, hasła, czy nawet danych do karty płatniczej, co grozi kolejną utratą pieniędzy. Wreszcie należy też pamiętać o złośliwym oprogramowaniu, które może zainfekować nasz komputer po przejściu na witrynę internetową, sugerowaną przez oszustów. Na przykład w celu rzekomego potwierdzenia odbioru vouchera urlopowego.
Santander Bank Polska ostrzega wszystkich klientów, aby nie dali się zwieść łatwą gotówką i nabrać na takie propozycje. W razie jakichkolwiek wątpliwości, czy kontakt z nami nawiązał przedstawiciel banku, należy jak najszybciej przerwać rozmowę i skontaktować się z bankiem za pośrednictwem numeru infolinii, który dostępny jest na stronie internetowej.
ZOBACZ TAKŻE
- Rossmann oszalał? Najnowsze promocje powodem do zachwytu wśród klientek
- Kaczyński ogłosił przełom. Osoby pobierające 500 plus na to czekały