McDonald’s. Klienci w końcu się doczekali. Szykują się duże zmiany

0
203

Restauracje McDonald’s mają skrajnie różne opinie wśród społeczeństwa. Są tacy, którzy jedzą tam codziennie i są tacy, którzy mijają je szerokim łukiem. Koncern, aby utrzymać swój wizerunek wydaje rocznie miliony dolarów na kampanie reklamowe. Tym razem jednak sieć zdecydowała się realny krok, który również wpłynie na dobre imię firmy.

Zmiany, które ma w planach wprowadzić firma dotyczą ekologii oraz są związane z ochroną środowiska. McDonald’s od lat próbuje zmienić swój wizerunek, który kojarzy się klientom ze zwykłym fast-foodem. Nie zawsze jednak dotyczyły one jakości jedzenia serwowanego przez sieć. Bowiem firma poza reklamowaniem się jako restauracja ze zdrową żywnością, promowała się również jako wspaniałe miejscem pracy. Klientom nie uszło też uwadze podkreślanie przez firmę tego, iż ich restauracje są na najwyższym poziomie technologicznym.

ZOBACZ TEŻ: Messenger. Facebook wprowadził kolejne zmiany

McDonald’s  – zmiany w restauracjach

Modernizacje restauracji McDonald’s weszły już 23 stycznia tego roku. Obejmują bardzo dużo kwestii. Począwszy od braku plastikowych kubków czy słomek przez recykling odpadów po przejście na odnawialne źródła energii i redukcję gazów cieplarnianych.

Oczywiście proces ten będzie długoterminowy. Jak wprowadzenie ograniczeń co do zużycia plastiku przez restaurację jest prostym procesem, tak zainstalowanie np. specjalnych systemów pozyskujących energię ze źródeł odnawialnych jest już o wiele bardziej skomplikowane. Stąd też wniosek, iż do efektu końcowego, którym szefostwo będzie się mogło pochwalić jeszcze daleko.

ZOBACZ TEŻ: Allegro rozwścieczyło użytkowników. Zmiany spowodują straty na produktach

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here